اراک , خیابان دکتر حسابی
ساختمان دکتر حسابی , واحد 6
09010902193
08632216779
support@alummarket.com
sales@alummarket.com

اتصال ۳۰۰ پروژه نانوفناورانه به صنعت با تلاش ۴۴ کارگزار فناوری

شیکه تبادل فناوری نانو با ارائه خدمات به ۳۰۰ شرکت نانویی کار خود را آغاز کرد.در این شبکه،۴۴ کارگزار تبادل فناوری نانو مشغول فعالیت بوده و ۳۴۷ پروژه موفق تبادل فناوری نانو بین فناوران و شرکت های صنعتی در کشور به اتمام رسید.

شبکه تبادل فناوری در سال ۹۴ با هدف شناسایی ظرفیت ها،حمایت،تسهیلگری،مدیریت و پیگیری در فرایند تبادل فناوری ذیل ستاد توسعه فناوری نانو معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری شکل گرفته است.

این شبکه با ارائه خدمات به ۳۰۰ شرکت نانویی و ارائه راه حل برای مسائل صنعتی کار خود را آغاز کرد و امروز با گسترش فعالیت خود در زمینه توسعه بازار محصولات و خدمات به بیش از ۵ هزار شرکت دانش بنیان،فعالیت دارد.

در این شبکه ۴۴ کارگزار فناوری نانو مشغول فعالیت هستند که تا نیمه اسفند ماه سال گذشته،۳۸ هزار و ۲۸ تقاضای صنعتی احصا شد و ۳۴۷ پروژه موفق تبادل فناوری نانو بین فناوران و شرکت های صنعتی  در کشور به اتمام رسید.

چالش فناوری و نوآوری یک رقابت با هدف توسعه راه حل های فناورانه برای حل مشکلات بنگاه های صنعتی با توسعه خدمات و محصولات نوآورانه است.در این نوع مسابقات،شرکت های صنعتی خصوصی یا دولتی می توانند مناسب ترین راه حل های فناورانه را برای غلبه بر مشکلات فناورانه خود بیابند.

 

Share

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.