اراک , خیابان دکتر حسابی
ساختمان دکتر حسابی , واحد 6
09010902193
08632216779
support@alummarket.com
sales@alummarket.com

صنایع خودرو

آلمینیوم خودرو

آلومینیوم و صنایع خودرو

خودروسازی

آلوم مارکت به عنوان یکی از  اصلی ترین تولید کنندگان تجهیزات صنعت خودرو با مجموعه ای بزرگ از پروفیل های آلومینیومی، لوله ها و میله های اکسترود شده در طیف وسیعی از آلیاژ های نرم و سخت که به نیازهای صنعت خودرو متناسب می باشند، مشغول به فعالیت می باشد.
از چند دهه قبل به بعد توجه زیادی به بهبود وضع سوخت، کاهش وزن ماشین ها، کاهش مواد خروجی زاید از ماشین و افزایش امنیت مسافر صورت گرفت. این امر موجب ازدیاد استفاده از موادی مانند آلومینیوم شد.

این کاهش وزن باعث افزایش بهره وری و مصرف کمتر سوخت در ماشین شده است. هدف از وضع استاندارد در مورد افزایش ایمنی و کاهش و قطع ورود مواد زاید به طبیعت، توجه دادن صنایع به قبول جایگزین های دیگری برای مواد کنونی، از جمله آلومینیوم است. در گذشته از آلومینیوم در قسمت های قالبی ماشین همچون چرخ ها و قطعات موتور استفاده می شد. امروزه گرچه همین استفاده همچنان مهمترین مورد مصرف آلومینیوم است، ولی در سال های اخیر رشد قابل توجهی در استفاده آلومینیوم در طراحی و تولید بدنه اتومبیل، صورت گرفته است.

پروفیل آلومینیومی آلیاژ  5000
این مصارف جدید شامل استفاده در بدنه زیرین، بدنه بالایی (اتاقک)، باربند سقفی، تنظیم کننده های صندلی، لوله های تبادل گرمایی، بدنه صندلی و سپر و حتی قسمتهایی در موتور ماشین می شود. استفاده های عام از آلومینیوم شامل این موارد است: چرخ ها، بدنه محافظ، تبادل کننده های گرمایی، پیستون، رادیاتور، عایق بندی، کمربند و تودوزی، سپر، سیلندر، قطعات موتور، قطعات بدنه، محور فرمان، مخزن روغن و بنزین.

برای خرید و یا دریافت هر گونه مشاوره در مورد پروفیل و تجهیزات آلومینیومی خودرو  میتوانید از طریق ثبت سفارش در سایت و یا تماس تلفنی با دفتر مرکزی آلوم مارکت با ما در ارتباط باشید .

Share

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.