اراک , خیابان دکتر حسابی
ساختمان دکتر حسابی , واحد 6
09010902193
08632216779
support@alummarket.com
sales@alummarket.com

لوازم خانگی

kabinet

آلومینیوم و لوازم خانگی

لوازم خانگی آلومینیومی در چند سال گذشته گام جدیدی در تجدید نظر در مورد آینده ارائه داد. با الهام از ظاهر مدرن از پانل های آلومینیومی خالص، تولید کنندگان شروع به تولید پروفیل های آلومینیومی براق کردند. امروز، “آشپزخانه آلومینیومی براق” به عنوان یک بیانیه شیک از سبک، ارگونومی و کارایی در نظر گرفته شده است.
قدرت بالا ، وزن کم و مقاومت آنها در برابر خوردگی برخی از مزایای پروفیل های آلومینیوم می باشد. این ویژگی ها، همراه با سهولت نسبی که با آن می توان ماشینکاری و اکسترود کرد، آلومینیوم را یکی از فلزات مورد استفاده در جهان تبدیل نموده است . در آلوم مارکت محدوده وسیعی از پروفیل آلومینیوم برای استفاده در لوازم خانگی یافت می شود.

لوازم خانگی

یکی از کاربردهای اولیه آلومینیوم در ساخت لوازم آشپزخانه، به خصوص قابلمه ها و مواردی از این دست بوده است. این فلز از آن جهت در این صنعت مورد استفاده قرار می گیرد که قابلیت انتقال گرمای بالایی دارد، وزن سبکی دارد و در مقابل خوردگی مقاوم است. البته برای کارایی بهتر ظروف آلومینیومی لایه ای از پلیمر به نام تفلون روی آن کشیده می شود که آن را در برابر خراش نیز مقاوم می کند. آلومینیوم در بسیاری از لوازم خانگی مانند اجاق‌گاز، فریزر، یخچال، جارو برقی، ماشین لباسشویی، ماشین ظرفشویی و … به کار می رود. آمار نشان می دهد که تولید این وسایل و استفاده از آلومینیوم در آنها در کشورهای در حال توسعه بسیار سریع تر از کشورهای پیشرفته خواهد بود.

پروفیل نرده بان الومینیوم

Share

نظرات

  1. زهره صابونچی : ژانویه 3, 2018 at 2:02 ب.ظ

    با سلام و ارزوی موفقیت برای شما.
    امیدوارم در رسیدن به اهداف والای خود پیروز باشید.از بازدید دفتر کار شما بسیار خوشحال شدم.

    • ضمن عرض سلام و احترام
      کمال تشکر و قدردانی از حضور شما را داریم و امید است با کمک شما راهی پر از موفقیت را طی خواهیم کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.