اراک , خیابان دکتر حسابی
ساختمان دکتر حسابی , واحد 6
09010902193
08632216779
support@alummarket.com
sales@alummarket.com

نرده آلومینیومی

نرده آلومینیومی

امروزه  همه ی ما در منازل و یا آپارتمانهایی که در آنها زندگی می کنیم نرده هایی را برای محافظت و راحتی عبور و مرور در کنار پله های آنها در راه پله ی درون خانه و یا راه پله ی اصلی آپارتمان دیده ایم.

یکی از انواع نرده هایی که امروزه در ساختمان ها و حتی مراکز اداری و تجاری از آنها به وفور استفاده می شود نرده آلومینیومی است این نرده ها از جنس آلومینیوم  و ترجیحا از آلیاژ ۶۰۶۳ ساخته شده است و با سطح مقطع دایره و چهارگوش در طرح ها و نقش های مختلف هستند.

از ویژگی های نرده آلومینیومی می توان به سبکی وزن و استحکام بالا در برابر فشار و ضربه اشاره کرد، یکی از بهترین ویژگی های نرده آلومینیومی این است هیچ گاه زنگ نمی زند، همچنین میتوان از آن به عنوان حفاظ پنجره و بالکن نیز استفاده نمود.

بیشتر خریدارانی که مایل اند از نرده آلومینیومی استفاده کنند، طرحهای رنگی آنادایز شده ،آلومینیوم طلایی و آلومینیوم طرح چوب را نسبت به ما بقی طرح های آن ترجیح می دهند. استفاده از نرده آلومینیوم سیلور به دلیل راحتی نگهداری بیشتر در معابر عمومی سطح شهر و مراکز عمومی پر رفت و آمد مورد استفاده قرار می گیرد. ( رنگ آنادایز یک نوع پوشش رنگی مخصوص آلومینیوم است که با تکنولوژی بالایی به کمک قدرت برق به صورت ایجاد قطب مثبت و منفی آلومینیوم را رنگ می کنند و بدین وسیله باعث زیبایی، و استحکام جداره خارجی، مقاومت در برابر خوردگی و قطع کردن میل ترکیبی آلومینیوم با اکسیژن در برابر اکسیده شدن آن در مجاورت هوا می شوند)

یکی از  فرایندهای  قابل انجام بر روی پروفیل ،عملیات پولیشینگ می باشد که به منظور ایجاد سطحی براق و درخشان  بر روی سطح پروفیل انجام میشود.

پیشنهاد میشود در صورتی که ساختمان شما ساختمان های خاص و اصطلاحا لوکس می باشد استفاده از نرده آلومینیوم پولیش شده مناسب ساختمان شما می باشد تا با استفاده کردن از آن جلوه متفاوتی از ساختمان خود را نمایان سازید.

در صورتی که خانه شما از دکوراسیون گرم و طبیعی استفاده میکند بهتر است از نرده آلومینیوم طرح چوب استفاده کنید تا بتوانید گرمای بیشتری به دکوراسیون خانه و ساختمان خود ببخشید.

برای کسب اطلاعات بیشتر یا گرفتن مشاوره فنی و تخصصی در زمینه نرده آلومینیوم می توانید با کارشناسان خبره ما در آلوم مارکت  تماس حاصل فرمائید .

 

الومینیوم 6000

 

Share

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.