اراک , خیابان دکتر حسابی
ساختمان دکتر حسابی , واحد 6
09010902193
08632216779
support@alummarket.com
sales@alummarket.com

بیلت آلومینیوم

بیلت آلومینیوم

بیلت آلومینیوم

آنچه در مورد بیلت آلومینیوم حائز اهمیت است آلیاژ آلومینیوم مصرفی آن است که به کاربرد آنها بستگی دارد. منظور از کاربرد، مجموعه ویژگیهایی است که هر صنعتی به آن دلیل فلز آلومینیوم را انتخاب می نماید. خم پذیری، استحکام و سختی، خوش تراش بودن، مقاومت خوردگی، انعطاف پذیری، کیفیت سطح، آنادایزینگ و … ویژگی هایی هستند که هر کدام درباره مورد استفاده قرار گرفتن آلومینیوم مهم می باشند.
در آلوم مارکت ما می توانیم از مقادیر کم بیلت آلومینیوم ، تا تناژهای های بزرگ و سنگین را به راحتی برای شما تهیه نمائیم. هدف ما این است که دقیقا آنچه را که نیاز دارید به شما بدهیم. یکی از اهداف آلوم مارکت، فروش انواع مواد اولیه آلومینیوم با آلیاژهای متفاوت است با قیمتهای رقابتی و مناسب برای شما.
آلیاژ 2000
بیلت های آلومینیوم تولید شده در کمپانی های داخلی ، با درجه خلوص بالا و بسیار مناسب برای استفاده در صنایع تولیدی کشور می باشد؛ لذا مشتریان و متقاضیان مواد اولیه آلومینیوم روز به روز بیشتر و بیشتر می شود. این مرکز که یکی از مراکز قوی در عرضه مستقیم مواد اولیه آلومینیوم می باشد، آماده همکاری با تمامی صنایع و کارخانجات را دارد.

انواع بیلت های آلویمینومی موجود در آلوم مارکت به شرح ذیر می باشد :

انواع آلیاژها:
سری ۱۰۰۰ ، ۳۰۰۰ ، ۴۰۰۰ ، ۵۰۰۰ ، ۶۰۰۰ و …

سایز موجود (میلی متر):
۶ اینچ ، ۷ اینچ ، ۸ اینچ ، ۹ اینچ ، ۱۰ اینچ و …

طول موجود:
۴۰۰ تا ۶۰۰۰ میلیمتر (± ۱۰ میلیمتر)

از طریق وب سایت ما، شما می توانید با ثبت سفارش در کمترین زمان سفارش خود را دریافت نمائید و یا با یرای سفارش و خربد انواع بیلت آلومینیوم با ما در تماس باشید.

برای خرید و یا دریافت هر گونه مشاوره در مورد بیلت و مواد اولیه آلومینیومی  میتوانید از طریق ثبت سفارش در سایت و یا تماس تلفنی با دفتر مرکزی آلوم مارکت با ما در ارتباط باشید .

Share

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.