اراک , خیابان دکتر حسابی
ساختمان دکتر حسابی , واحد 6
09010902193
08632216779
support@alummarket.com
sales@alummarket.com

دربهای اتوماتیک ریلی

درب اتوماتیک کشویی آلومینیومی

 

درب اتوماتیک کشویی که با نام های درب اتوماتیک ریلی، خطی یا افقی در بازار عرضه می شوند نوعی از درب های اتوماتیک هستند که به صورت افقی بر روی یک ریل می لغزند.

درب اتوماتیک کشویی بیشترین طرفدار را در بین درب های اتوماتیک شیشه ای دارد. کاربرد ساده و کاهش فضای اشغال شده توسط درب ها، استفاده از این درب ها را رایج کرده است.

مزیت استفاده از درب اتوماتیک ریلی یا کشویی نسبت به سایر درب ها چیست؟

 

عملکرد آسان و کاربردی آن، همراه با نصب و راه اندازی سریع، از ویژگی های درب های اتوماتیک ریلی است.

کسانی که با کمبود فضای باز و بسته شدن درب ها مواجه هستند می توانند برای رفع این مشکل از درب اتوماتیک کشویی استفاده کنند تا علاوه بر زیبایی، فضای کمتری توسط درب ها اشغال شود.

از مهم ترین مزیت درب های اتوماتیک کشویی، عملکرد سریع آن ها در هنگام باز و بسته شدن است. از این رو برای مکان های پر تردد مناسب اند.

از ویژگی کلی درب های اتوماتیک شیشه ای می توان به صرفه جویی در مصرف انرژی اشاره کرد. این درب ها به دلیل عملکرد سریع، گرما و سرمای داخل را از دست نمی دهند. از این رو زمانی که نیاز به کولر یا بخاری دارید و دائما مشتری در حال تردد است، انرژی داخل از دست نمی رود.

استفاده از این درب ها در مکان هایی که بهداشت از اهمیت ویژه ای برخوردار است رایج است. برای مثال پزشکی که به اتاق عمل می رود، باید از تماس با درب پیشگیری کند. از این رو استفاده از درب های اتوماتیک کشویی، در بیمارستان ها و مراکز درمانی رایج است.

برای خرید و یا دریافت هر گونه مشاوره در مورد درب های کشویی و ریلی اتوماتیک آلومینیومی  میتوانید از طریق ثبت سفارش در سایت و یا تماس تلفنی با دفتر مرکزی آلوم مارکت با ما در ارتباط باشید .

Share

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.