اراک , خیابان دکتر حسابی
ساختمان دکتر حسابی , واحد 6
09010902193
08632216779
support@alummarket.com
sales@alummarket.com

مبلمان اداری و پارتیشن

مبلمان اداری و پارتیشن آلومینومی

مبلمان اداری و پارتیشن آلومینومی

نوآوری و سازگاری اجزای کلیدی سیستم های اداری و مبلمان هستند. چالش های جدیدی در صنعت سیستم های اداری وجود دارد که نیاز به انعطاف پذیری دارند. پروفیل آلومینیوم اکستروژن شده راه حلی ایده آل برای این طراحی انعطاف پذیر است. ریل ها، بست ها، پوشش هایی برای ضربات محکم و ناگهانی، اتصالات، پانل دسترسی آسان ، مکانیزم قفل و … در آلوم مارکت طراحی و هوشمندانه توسط دستگاه اکستروژن آلومینیوم تولید می شود. استفاده از پروفیل آلومینیوم در مبلمان اداری باعث کاهش وزن محصولات ، کاهش هزینه ها ، ساده سازی مونتاژ و ارائه راه حل زیبایی شناختی بهتر برای مشتریان می شود.

پارتیشن الومینیوم
در حال حاضر بکارگیری از ایده های مدرن با توجه به تکنولوژی روز ، ساختار و معماری داخلی بسیاری از مجموعه ها و شرکت های بزرگ و کوچک را دچار تغییر و تحول کرده است . تغییر ساختار معماری و دیزاین دفاتر اداری باعث شده بیش از پیش به وسایل و ابزار به روز تر و متنوع تر نیاز باشد. یکی از این ابزارها که امروزه بسیار مورد استفاده قرار میگیرد و طرفداران زیادی دارد، پارتیشن های آلومینیومی برای اداره و محل کار است. در دهه های اخیر تفکیک و قسمت بندی محیط های کاری با استفاده از پارتیشن بندی آلومینیومی که در اشکال ، مدل ها و رنگ های مختلف عرضه میشوند، راهی بسیار مدرن ، زیبا و نیز مقرون به صرفه می باشد. ما در آلوم مارکت با طراحی و ساخت انواع پروفیل آلومینیوم پارتیشن مشتریان خود را همراهی و نیاز آنها را بر طرف می سازیم.

در اینجا به برخی مزیت های پروفیل های پارتیشن آلومینیومی اشاره می کنیم :
– قابلیت نصب ، دمونتاژ و تعمیر سریع بدون آسیب دیدن پروفیل و قطعات
– ارزش افزوده بالای آلومینیوم به کار رفته در پارتیشن
– تنوع بالای رنگ و شکل محصولات بر اساس سلیقه مشتری
– مقاوم بودن در برابر آب و راحتی نظافت پارتیشن
– قابلیت استفاده کردن از اتصالات قوی و محکم در سیستم پارتیشن

 

برای خرید و یا دریافت هر گونه مشاوره در مورد مبلمان اداری و پارتیشن آلومینیومی  میتوانید از طریق ثبت سفارش در سایت و یا تماس تلفنی با دفتر مرکزی آلوم مارکت با ما در ارتباط باشید .

Share

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.