اراک , خیابان دکتر حسابی
ساختمان دکتر حسابی , واحد 6
09010902193
08632216779
support@alummarket.com
sales@alummarket.com

تیغه کرکره ای آلومینیومی

تیغه کرکره آلومینیوم

تیغه کرکره آلومینیومی

شرکت آلوم مارکت انواع تیغه های کرکره ای آلومینیومی را برای شما طراحی ، تولید و نصب می کند. با انتخاب تیغه مناسب، تخصص فنی و توانایی های مهندسی ، ما قادر به طراحی انواع درب اتوماتیک آلومینیومی برای رفع نیازهای شما هستیم. این توانایی ها ما را قادر می سازد تا درب ها را برای منازل شما ، مراکز خرید، دفاتر تجاری، انبارها، گاراژها و پارکینگ ها، مدارس و امکانات متعدد دیگر به کار ببریم.
درهای کرکره ای آلومینیومی همیشه به عنوان یکی از قابل اعتماد ترین موارد برای هر ساختمان به شمار می آیند که از دلایل آن می توان به سهولت استفاده، دوام زیاد، نگهداری اسان و ضریب ایمنی بالا نام برد. علاوه بر ایمنی و دیگر ویژگی های ذکر شده در هر ساختمان، همچنین حفظ حریم خصوصی مطلوب بدون ایجاد آسیب رساندن به زیبایی ملک و ساختمان از ویژگی های تیغه های کرکره ای آلومینیومی است.این پروفیلها از آلومینیوم ساخته شده اند که وزن بسیار سبک دارند اما از لحاظ ایمنی بسیار محکم هستند. تیغه های کرکره ای آلومینیومی در درجه اول در پنجره ها و درها، به منظور پوشش دادن آنها، استفاده می شوند. همچنین تیغه های کرکره ای آلومینیومی در انواع مختلف شکل و اندازه ها وجود دارند که باعث می شود آنها به راحتی در مکان های مختلف و مطابق سلیقه شما قابل اجرا باشند.
از ویژگی های اساسی تیغه های کرکره ای آلومینیومی می توان موارد زیر را نام برد :
طراحی زیبا و براق
وزن سبک
نصب آسان و سریع
استفاده آسان
قابلیت نصب در هر نقطه مکانی ، مانند درها، پنجره ها و غیره
اندازه و سایزهای متفاوت
ایمنی بالا و ضد سرقت
قابل استفاده در هر شرایط آب و هوایی

برای سفارش انواع تیغه های کرکره ای آلومینیومی کافیست با ما تماس بگیرید یا از طریق قسمت ثبت سفارش در سایت سفارش خود را ثبت نمایید تا با شما تماس گرفته و در صورت نیاز به مشاوره از راهنمایی های همکاران ما استفاده نمایید و تیغه های کرکره ای آلومینیومی مورد نظر خود را سفارش دهید.

برای خرید و یا دریافت هر گونه مشاوره در مورد تیغه کرکره آلومینیومی  میتوانید از طریق ثبت سفارش در سایت و یا تماس تلفنی با دفتر مرکزی آلوم مارکت با ما در ارتباط باشید .

Share

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.