اراک , خیابان دکتر حسابی
ساختمان دکتر حسابی , واحد 6
09010902193
08632216779
support@alummarket.com
sales@alummarket.com

تاسیسات سرمایشی و گرمایشی

تاسیسات سرمایشی

تاسیسات سرمایشی و گرمایشی

امروزه تاسیسات سرمایشی و گرمایشی در اجرای پروژه های ساختمانی برای طراحان و مجریان ساختمانی بسیار حائز اهمیت است. حفظ محیط زیست و جلوگیری از آلودگی هوای ناشی از احتراق سوخت ‌های فسیلی، انسان را وادار کرده تا به فکر چاره ‌ای برای استفاده صحیح از انرژی و نگهداری و حفظ منابع محدود آن (انرژی) باشد.
پروفیل های آلومینیم در مبدل های حرارتی به دلیل ترکیب منحصر به فردشان به کار گرفته می شوند. این آلیاژها به یکی از کاربردی ترین و اقتصادی ترین مواد برای به کار بردن در مبدل های حرارتی تبدیل شده اند که از آن جمله می توان به رادیاتور های آلومینیومی اشاره نمود. خواصی که استفاده از آلومینیم را برای تاسیسات سرمایشی و گرمایشی مناسب می کند عبارتند از:
۱- سبک و با استحکام ویژه بالا. این ویژگی به طراحان مبدل حرارتی خودرو امکان طراحی مبدل های حرارتی ارزان و فشرده را نسبت به مبدل های مسی و برنجی قدیمی می دهد.
۲- هدایت حرارتی بالا. هدایت حرارتی آلومینیم خالص ۶۰ درصد مس خالص است.
۳- مقاومت به خوردگی اتمسفری و محیط هایی مانند آب شیرین، آب شور و بسیاری از مواد شیمیایی و محلول های آن ها.
۴- بسته به نوع آلیاژ، این آلیاژها می توانند به صورت گرم یا سرد شکل دهی شوند و به اشکال مختلف درآیند.
۵- توانایی اتصال با جوشکاری، لحیم کاری و لحیم برنجی.
۶- محصولات روکش آلومینیم آلیاژهای پایه را از خوردگی حفره دار شدن محافظت می کند.
۷- آلومینیوم چقرمگی و استحکام را حفظ کرده و هدایت حرارتی بالایی را در دماهای زیر صفر نشان می دهد.
۸- این آلیاژها خاصیت بهداشتی و غیر سمی دارند.
۹- غیر مغناطیسی هستند و جرقه تولید نمی کنند.
۱۰- به اشکال مختلف با قیمت مناسب در درسترس هستند.

تاسیسات سرمایشی گرمایشی
در زمینه تاسیسات سرمایشی آلوم مارکت انواع پروفیل یخچال های صنعتی، ویترینی، خودرویی و سردخانه ای، پروفیل های بکار رفته در انواع فن کوئل و چیلرها و خنک کننده های صنعتی را تولید می نماید.
یخچال های ویترینی با چهارچوب پروفیل آلومینیوم، در سوپر مارکت ها، مغازه ها ، قنادی و یا فست فود ها مورد استفاده می باشد، شکل ظاهری این یخچال ها به جهت استفاده از رنگ پودری الکترواستاتیک و پروفیل آلومینیوم آنادایزشده درجه یک، بسیار زیبا و ساختار لوکسی دارد. همچنین برای جلوگیری از خارج شدن سرما و اتلاف انرژی در دیواره های آن از فوم های عایق حرارت و در چارچوب درب آن از پروفیل های آلومینیومی استفاده شده است.

برای خرید و یا دریافت هر گونه مشاوره در مورد پروفیلهای آلومینیومی مورد استفاده در لوازم خانگی  میتوانید از طریق ثبت سفارش در سایت و یا تماس تلفنی با دفتر مرکزی آلوم مارکت با ما در ارتباط باشید .

Share

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.