اراک , خیابان دکتر حسابی
ساختمان دکتر حسابی , واحد 6
09010902193
08632216779
support@alummarket.com
sales@alummarket.com

پروفیل دو جداره ترمال بریک

چند جداره ترمال بریک

پروفیل آلومینیومی ترمال بریک

پنجره آلومینیومی ترمال بریک , نسبت به  پنجره های فلزی و چوبی دارای مزایای فراوانی هستند:  به علت قدرت ساختاری پنجره های ترمال بریک  شما می توانید از پروفیل های باریک در این پنجره ها  استفاده کنید به عبارتی نسبت “شیشه به قاب” در این پنجره ها زیاد میشود . پنجره های آلومینیومی ترمال بریک نیاز به مراقبت ندارند  و در هر نوع شرایط آب و هوایی دچار خوردگی و زنگ زدگی  نخواهند شد. به عنوان هر صاحب پنجره فلزی قدیمی ممکن است به شما بگویند که نقطه ضعف آنها بهره وری انرژی است…
برای حل این مشکلات ، تولید کنندگان پنجره ها یک مانع عایق بین داخل و خارج از قاب پنجره را معرفی می کنند. این پنجره های  داری مانع همان چیزی است که ” ترمال بریک ” نام دارد.

استفاده از موانع حرارتی در قاب پنجره های آلومینیومی ترمال بریک به طور قابل توجهی توانایی عایق سازی را بهبود می بخشد و باعث کاهش اتلاف انرژی و حرارت می شود .

این مانع در یک پنجره آلومینیومی ترمال بریک به عنوان یک “شکست حرارتی” نامیده می شود. شکست حرارتی یک مانع مداوم بین فریم های داخلی و خارجی پنجره است که مانع از  دست دادن انرژی حرارتی  می شوند . این مانع به طور امن قاب داخلی داخلی و خارجی پنجره را می پوشاند و باعث ایجاد مقاومت حرارتی در برابر حرارت می شود و گاز پر شده داخل شیشه های پنجره آلومینیومی ترمال بریک فضای داخلی خانه شما را در دمای مناسب نگه می دارد. هنگامی که پنجره شما دارای درجه حرارت مناسب است، درجه حرارت بدن شما نیز خوب و مناسب است. پنجره های سرد ، گرما را از بدن شما می گیرندو جلوی ایجاد این احساس “قوی”، که هرگز اجازه نمی دهد که ما احساس گرما کنیم را میگیرد. بنابراین با پنجره آلومینیومی ترمال بریک آلوم مارکت ، گرما و دمای مورد نیاز خود را از دست نخواهید داد و به شما و خانواده و خانه شما اجازه میدهید تا گرم شوند.

پنجره آلومینیومی ترمال بریک

شرکت آلوم مارکت سازنده و فروشنده انواع سیستمهای پنجره دو جداره ترمال بریک می باشد که این پنجره ها دارای مزایای زیر می باشند  :

۱- مقاوم در برابر نیروی باد، باران و طوفان های شدید

۲- بالاترین عايق صوتی و موثرترین نوع پنجره در کاهش آلودگي صوتي و ایجاد محیط آرام برای کار و زندگی

۳- کاهش تابش سرد

۴- بالاترین عايق حرارتي و بیشترین صرفه جوئی در مصرف انرژي

۵- کاهش هزينه انرژی واستهلاك تاسيسات سرمايشي و گرمايشي

۶- پایداری و عمر بالا و حتی قابلیت استفاده مجدد پس از تخریب و نوسازی

۷- ایجاد سبک سازی ساختمان و مقاوم در برابر زلزله

 

برای خرید و یا دریافت هر گونه مشاوره در مورد پنجره های دوجداره و چند جداره ترمال بریک میتوانید از طریق ثبت سفارش در سایت و یا تماس تلفنی با دفتر مرکزی آلوم مارکت با ما در ارتباط باشید .

Share

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.