اراک , خیابان دکتر حسابی
ساختمان دکتر حسابی , واحد 6
09010902193
08632216779
support@alummarket.com
sales@alummarket.com

شمش آلومینیوم

شمش آلومینیوم

شمش آلومینیوم

آلومینیوم به علت خواص برجسته ای چون مقاومت به خوردگی، هدایت الکتریکی، هدایت حرارتی، شکل پذیری ، استحکام ، جلای مناسب و زیبا ، سبکی وزن و تنوع محصولات آلیاژی آن ، کاربرد بسیار گسترده ای در صنایع مختلف دارد.

هدف از ایجاد این واحد در شرکت آلوم مارکت، تولید و فروش انواع شمشهای آلومینیوم مورد استفاده در صنایع ریخته گری مطابق با استانداردهای بین المللی و نیاز خاص مشتری می باشد، ترکیب شیمیایی این آلیاژ، تعیین کننده محل مصرف و روش ریخته گری آن است.
دستگا های اسپکترومتر در پایه سرب، روی، مس و آلومینیوم به منظور تعیین دقیق ترکیب شیمیایی شمش های تولیدی بکار برده می شود. در ضمن کنترل دقیق سایر مشخصه های فرآیند تولید از جمله دما و زمان، مطابق با استانداردهای مربوطه و به کمک پرسنل آموزش دیده صورت می گیرد.
شما می توانید در هر کجای ایران نسبت به سفارش خرید انواع شمش آلومینیوم اقدام نموده و خریدی تضمینی را رقم بزنید. با کیفیت ترین و ارزانترین شمش آلومینیوم را از طریق ثبت سفارش در سایت و یا تماس با دفتر فروش تهیه نمائید.

برای خرید و یا دریافت هر گونه مشاوره در مورد شمش و مواد اولیه آلومینیومی  میتوانید از طریق ثبت سفارش در سایت و یا تماس تلفنی با دفتر مرکزی آلوم مارکت با ما در ارتباط باشید .

Share

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.