اراک , خیابان دکتر حسابی
ساختمان دکتر حسابی , واحد 6
09010902193
08632216779
support@alummarket.com
sales@alummarket.com

۴۳۷۵ تن محصول آلومینیومی در بورس کالا عرضه شد

روز دوشنبه سوم آبان ماه، چهار هزار و ۳۰۰ تن شمش آلومینیومی شرکت‌های ایرالکو، سالکو، آلومینای ایران، ۳۷۵ تن بیلت آلومینیومی شرکت‌های ایرالکو و صنایع آلومرول نوین و همچنین دوهزار تن هیدروکسید آلومینیوم شرکت آلومینای ایران در بورس کالا عرضه  شد.
  • ۱۴۰۰/۰۸/۰۴ ۱۱:۵۰

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی «فلزات آنلاین»، روز دوشنبه سوم آبان ماه، شرکت ایرالکو ۶۰۰ تن شمش آلومینیومی ۹۹٫۸ درصد یک هزار پوندی را به قیمت میانگین ۷۵۰ هزار و ۵۴۴ ریال عرضه  کرد. حداقل عرضه این محصول ۴۰ تن تعیین شده که تا دو هزار تن نیز قابل افزایش بوده و حداقل خرید این محصول نیز ۲۵ تن اعلام شده است.

همچنین این شرکت در این تاریخ، ۱۰۰ تن بیلت آلومینیومی ۶۰۶۳-۷ درصد را با قیمت ۸۰۲ هزار و ۴۴۰ ریال عرضه  کرد که حداقل عرضه این محصول پنج تن است و با افزایش عرضه تا ۳۰۰ تن روبه‌رو  بود. حداقل خرید نیز ۲۵ تن معین شده است.

شرکت آلومینای ایران روز دوشنبه سوم آبان ماه، ۶۰۰ تن شمش آلومینیومی ۹۹٫۷ درصد یک هزار پوندی را با قیمت ۷۴۹ هزار و ۹۴۴ ریال عرضه  کرد که حداقل عرضه این محصول ۴۰ تن است و با افزایش عرضه تا یک هزار تن روبه‌رو بود. حداقل خرید نیز ۲۵ تن معین شده است. این شرکت در روز سوم آبان ماه، ۵۰۰ تن هیدروکسید آلومینیوم به قیمت میانگین ۱۱۹ هزار و ۴۴۸ ریال در بورس کالای ایران عرضه  کرد که برای این محصول حداقل عرضه ۱۰۰ تن و قابلیت حجم افزایش عرضه تا دو هزار تن تعیین شده و حداقل خرید نیز ۲۵ تن معین شده است.

پشرکت صنایع آلومینیوم جنوب روز دوشنبه سوم آبان ماه، ۴۰۰ تن شمش آلومینیومی ۹۹٫۸۵ درصد یک هزار پوندی را نیز با میانگین قیمت ۷۴۶ هزار و ۸۴۴ ریال در رینگ صنعتی بورس عرضه کرد. حداقل عرضه این محصول ۴۰ تن تعیین شده و افزایش عرضه تا یک هزار تن را داشت. حداقل خرید ۲۰ تن تعیین شده است.

روز یکشنبه ۲۵ مهر ماه، شرکت صنایع آلومرول نوین ۷۵ تن بیلت آلومینیومی ۶۰۶۱-۸ را به قیمت ۸۳۴ هزار و ۵۳۸ ریال در رینگ صنعتی بورس عرضه  کرد که برای این محصول پنج تن حداقل عرضه در نظر گرفته شده است. حداقل خرید نیز ۲۵ تن اعلام شده است.

Share

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.