اراک , خیابان دکتر حسابی
ساختمان دکتر حسابی , واحد 6
09010902193
08632216779
support@alummarket.com
sales@alummarket.com

۱۸۸۵ تن محصول آلومینیومی معامله شد

دیروز یکشنبه ۱۷ مرداد ماه، یک هزار و ۶۴۵ تن شمش آلومینیومی شرکت‌های ایرالکو، سالکو، آلومینای ایران و همچنین ۲۴۰ تن بیلت آلومینیومی شرکت ایرالکو در تالار صنعتی بورس کالای ایران مورد معامله قرار گرفت.
  • ۱۴۰۰/۰۵/۱۸ ۰۹:۴۰

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی «فلزات آنلاین»، همان‌طور که در نمودار ۱ آمده است،دیروز یکشنبه ۱۷ مرداد ماه، سه هزار تن شمش آلومینیومی ۹۹٫۸ درصد یک هزار پوندی شرکت ایرالکو با میانگین قیمت ۶۰۷ هزار و ۱۷۷ ریال به ازای هر کیلوگرم عرضه شد که نسبت به آخرین روز معاملاتی (یکشنبه ۱۰ مرداد ماه)، ۲٫۹ درصد رشد داشت.

شرکت صنایع آلومینیوم جنوب، دو هزار تن شمش آلومینیومی ۹۹٫۵ درصد یک هزار پوندی را با میانگین قیمت ۶۰۳ هزار و ۴۷۷ ریال به ازای هر کیلوگرم عرضه کرد که نسبت به روز معاملاتی قبل (یکشنبه ۱۰ مرداد ماه)، ۲٫۹ درصد افزایش قیمت را تجربه کرد.

شرکت آلومینای ایران نیز یک هزار تن شمش آلومینیومی ۹۹٫۷۵ درصد را با میانگین قیمت ۶۰۲ هزار و ۸۷۷ ریال به ازای هر کیلوگرم در بورس کالا عرضه کرد که نسبت به روز معاملاتی قبل (یکشنبه ۱۰ مرداد ماه)، ۲٫۹ درصد رشد داشت.

شمش آلومینیومی ایرالکو 

طبق نمودار ۲، شرکت ایرالکو در روز ۱۷ مرداد ماه، سه هزار تن شمش آلومینیومی ۹۹٫۸ درصد یک هزار پوندی را با قیمت ۶۰۷ هزار و ۱۷۷ ریال به ازای هر کیلوگرم در بورس کالا عرضه کرد که با تقاضای یک هزار و ۱۰۰ تنی روبه‌رو شد که ۷۰۰ تن از این محصول در تالار اصلی و ۳۰۰ تن دیگر نیز در مچینگ مورد معامله قرار گرفت..

بیلت ایرالکو

همان‌طور که در نمودار ۳ آمده است، روز یکشنبه ۱۷ مرداد ماه، شرکت ایرالکو ۲۴۰ تن بیلت آلومینیومی ۶۰۶۳-۷ را به قیمت ۶۴۹ هزار و ۳۷ ریال به ازای هر کیلوگرم را در تالار بورس عرضه کرد که با ۲۴۰ تن تقاضا همراه بود و همه حجم عرضه شده این محصول معامله شد.

شمش آلومینیومی سالکو

طبق نمودار ۴، شرکت صنایع آلومینیوم جنوب در روز یکشنبه ۱۷ مرداد ماه، دو هزار تن شمش آلومینیومی ۹۹٫۸ درصد را با قیمت ۶۰۳ هزار و ۴۷۷ ریال به ازای هر کیلوگرم در بورس کالا عرضه کرد که با ۵۶۰ تن تقاضا مواجه شد ۵۴۰ تن از این محصول مورد معامله قرار گرفت.

شمش آلومینیومی آلومینای ایران

همان‌طور که در نمودار ۵ آمده است، روز یکشنبه ۱۷ مرداد ماه، شرکت آلومینای ایران یک هزار تن شمش آلومینیومی ۹۹٫۷۵ درصد را به قیمت ۶۰۲ هزار و ۸۷۷ ریال به ازای هر کیلوگرم را در تالار بورس عرضه کرد که ۲۵ تن از این محصول با تقاضا همراه بود و همه حجم عرضه شده این محصول مورد معامله قرار گرفت.

عدم معامله برخی عرضه‌ها در بورس کالا

روز یکشنبه ۱۷ مرداد ماه، شرکت آلومینیوم المهدی، ۵۰۰ تن شمش آلومینیومی ۹۹٫۵ درصد را با قیمت میانگین ۶۰۱ هزار و ۹۷۷ ریال در تالار بورس عرضه کرد که تقاضایی نداشت و معامله نشد.

همچنین در این تاریخ، این شرکت، ۵۰۰ تن شمش آلومینیومی ۹۹٫۲۵ درصد یک هزار پوندی را با میانگین قیمت ۶۰۱ هزار و ۶۷۷ ریال در رینگ صنعتی بورس عرضه کرد که با تقاضا همراه نبود و معامله نشد.

Share

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.