اراک , خیابان دکتر حسابی
ساختمان دکتر حسابی , واحد 6
09010902193
08632216779
support@alummarket.com
sales@alummarket.com

۸۱۰۰ تن محصول آلومینیومی عرضه می‌شود

امروز یکشنبه ۲۷ تیر ماه، هشت هزار و ۱۰۰ تن شمش آلومینیومی شرکت‌های ایرالکو، آلومینای ایران، المهدی، سالکو و صنایع نگین آلومینیوم گلپایگان در بورس کالا عرضه شد.
  • ۱۴۰۰/۰۴/۲۷   ۱۲:۳۵

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی «فلزات آنلاین»،امروز یکشنبه ۲۷ تیر ماه، شرکت ایرالکو ۶۰۰ تن شمش آلومینیومی ۹۹٫۸ درصد یک هزار پوندی را با قیمت ۵۷۸ هزار و ۲۱ ریال عرضه می‌کند که برای این محصول حداقل عرضه ۴۰ تن در نظر گرفته شده که تا سه هزار تن افزایش حجم عرضه را به دنبال دارد. حداقل خرید این محصول هم ۲۰ تن اعلام شده است.

در این تاریخ، شرکت صنایع آلومینیوم جنوب، ۵۰۰ تن شمش آلومینیومی ۹۹٫۸۵ درصد یک هزار پوندی را به قیمت ۵۷۴ هزار و ۳۲۱ ریال در بورس کالا عرضه می‌کند که برای این محصول حداقل عرضه ۴۰ تن اعلام شده که تا دو هزار تن افزایش حجم عرضه را به دنبال خواهد داشت. حداقل خرید نیز ۲۰ تن در نظر گرفته شده است.

امروز یکشنبه ۲۷ تیر ماه، شرکت آلومینای ایران نیز ۴۰۰ تن شمش آلومینیومی ۹۹٫۷۵ درصد یک هزار پوندی را با قیمت ۵۷۳ هزار و ۷۲۱ ریال عرضه  کرد. حداقل عرضه این محصول ۴۰ تن بوده که تا یک هزار تن قابل افزایش بوده و حداقل خرید برای این محصول نیز ۲۵ تن عنوان شده است.

شرکت آلومینیوم المهدی روز یکشنبه ۲۷ تیر ماه، ۶۰۰ تن شمش آلومینیومی ۹۹٫۵ درصد را با قیمت ۵۷۰ هزار و ۲۱ ریال عرضه  کرد که حداقل عرضه این محصول ۴۰ تن است که با افزایش عرضه روبه‌رو نخواهد بود. حداقل خرید نیز ۲۵ تن معین شده است.

همچنین شرکت المهدی در این تاریخ، ۶۰۰ تن شمش آلومینیومی ۹۹٫۲۵ درصد یک هزار پوندی را با میانگین قیمت ۵۶۹ هزار و ۲۱ ریال در رینگ صنعتی بورس عرضه  کرد. حداقل عرضه این محصول ۴۰ تن تعیین شده است و تا یک هزار و ۴۰۰ تن افزایش عرضه خواهد داشت. حداقل خرید ۲۵ تن تعیین شده است.

امروز ۲۷ تیر ماه، شرکت صنایع نگین آلومینیوم گلپایگان ۱۰۰ تن بیلت ۶۰۶۳-۷ را با قیمت میانگین ۶۱۰ هزار ریال در بورس کالا عرضه می‌کند که حداقل عرضه این محصول پنج تن در نظر گرفته شده که دارای افزایش حجم عرضه نخواهد بود. حداقل خرید این محصول پنج تن اعلام شده است.

Share

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.