اراک , خیابان دکتر حسابی
ساختمان دکتر حسابی , واحد 6
09010902193
08632216779
support@alummarket.com
sales@alummarket.com

عرضه آلومینیومی چهار شرکت در بورس کالا

امروز یکشنبه ۱۳ تیر ماه، ۶ هزار و ۸۰۰ تن شمش آلومینیومی شرکت‌های ایرالکو، آلومینای ایران، المهدی و سالکو در بورس کالا عرضه شد.
  • ۱۴۰۰/۰۴/۱۳ ۰۹:۲۵

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی «فلزات آنلاین»، امروز یکشنبه ۱۳ تیر ماه، شرکت ایرالکو ۶۰۰ تن شمش آلومینیومی ۹۹٫۸ درصد یک هزار پوندی را با قیمت ۵۶۲ هزار و ۳۹۶ ریال عرضه می‌کند که برای این محصول حداقل عرضه ۴۰ تن در نظر گرفته شده که تا دو هزار تن افزایش حجم عرضه را به دنبال دارد. حداقل خرید این محصول هم ۲۰ تن اعلام شده است.

امروز ۱۳ تیر ماه، شرکت صنایع آلومینیوم جنوب، ۵۰۰ تن شمش آلومینیومی ۹۹٫۸۵ درصد یک هزار پوندی را به قیمت ۵۵۸ هزار و ۶۹۶ ریال در بورس کالا عرضه می‌کند که برای این محصول حداقل عرضه ۴۰ تن اعلام شده که تا دو هزار تن افزایش حجم عرضه را به دنبال  داشت. حداقل خرید نیز ۲۰ تن در نظر گرفته شده است.

شرکت آلومینای ایران، ۴۰۰ تن شمش آلومینیومی ۹۹٫۸ درصد یک هزار پوندی را با قیمت ۵۵۸ هزار و ۳۹۶ ریال عرضه کرد. حداقل عرضه این محصول ۴۰ تن بوده که تا ۸۰۰ تن قابل افزایش بوده و حداقل خرید برای این محصول نیز ۲۵ تن عنوان شده است.

شرکت آلومینیوم المهدی روز یکشنبه ۱۳ تیر ماه، ۶۰۰ تن شمش آلومینیومی ۹۹٫۵ درصد را با قیمت ۵۵۴ هزار و ۳۹۶ ریال عرضه کرد که حداقل عرضه این محصول ۴۰ تن است که با افزایش عرضه روبه‌رو نخواهد بود. حداقل خرید نیز ۲۵ تن معین شده است.

همچنین شرکت المهدی، ۶۰۰ تن شمش آلومینیومی ۹۹٫۲۵ درصد یک هزار پوندی را با میانگین قیمت ۵۵۳ هزار و ۳۹۶ ریال در رینگ صنعتی بورس عرضه کرد. حداقل عرضه این محصول ۴۰ تن تعیین شده است و تا یک هزار و ۴۰۰ تن افزایش عرضه خواهد داشت. حداقل خرید ۲۵ تن تعیین شده است..

Share

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.