اراک , خیابان دکتر حسابی
ساختمان دکتر حسابی , واحد 6
09010902193
08632216779
support@alummarket.com
sales@alummarket.com

افزایش ۴٫۲ درصدی قیمت رادیات آلومینیوم

بررسی وضعیت بازار ضایعات آلومینیومی در روز پنج‌شنبه ۱۷ تیر ماه، حاکی از آن است که ضایعات رادیات آلومینیوم، بیشترین افزایش قیمت هفتگی را نسبت به سایر ضایعات آلومینیومی از آن خود کرده است.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی «فلزات آنلاین»، همان‌طور که در نمودار ۱ آمده است، ضایعات سفاله آلومینیوم خشک بیشترین افزایش قیمت را در یک روز تجربه کرد؛ به این ترتیب که قیمت این نوع ضایعات پنج‌شنبه ۱۷ تیر ماه، با رشد ۱٫۴ درصدی نسبت به روز گذشته، از ۳۱ هزار و ۲۰ تومان به ازای هر کیلوگرم به ۳۱ هزار و ۴۵۰ تومان به ازای هر کیلوگرم رسید..

ضایعات سفاله آلومینیوم نرم در روز پنج‌شنبه ۱۷ تیر ماه، دومین ضایعاتی است که در یک روز اخیر افزایش قیمت را تجربه کرد؛ به طوری که قیمت این نوع ضایعات، با رشد ۱٫۲ درصدی  نسبت به روز گذشته، از ۲۶ هزار و ۳۰ تومان به ازای هر کیلوگرم به ۲۶ هزار و ۳۴۰ تومان به ازای هر کیلوگرم رسید.

ضایعات پروفیل شاخه در روز ۱۰ تیر ماه، ۱٫۱ درصد افزایش قیمت را نسبت به روز قبل که قیمت آن ۴۶ هزار و ۷۹۰ تومان به ازای هر کیلوگرم بود تجربه کرد و ۴۷هزار و ۳۰۰ تومان رسید و در رده سوم افزایش قیمت روزانه قرار گرفت.

افزایش قیمت برخی ضایعات طی یک هفته اخیر

طبق نمودار ۲، در روز پنج‌شنبه ۱۷ تیر ماه، قیمت رادیات آلومینیوم نسبت به هفته گذشته ۱۰ تیر ماه، ۴٫۲ درصد رشد قیمت داشته و از ۳۴ هزار و ۹۳۰ تومان به ازای هر کیلوگرم به ۳۶ هزار و ۴۰۰ تومان به ازای هر کیلوگرم رسیده است.

همچنین ضایعات پیستون در روز ۱۷ تیر ماه، رشد قیمت ۴٫۲ درصدی را نسبت به هفته گذشته ۱۰ تیر ماه تجربه کرد و از ۴۵ هزار و ۷۲۰ تومان به ازای هر کیلوگرم به ۴۷ هزار و ۶۲۰ تومان به ازای هر کیلوگرم رسید.

رینگ آلومینیومی نیز با قیمت ۵۱ هزار و ۸۹۰ تومان به ازای هر کیلوگرم، رشد ۳٫۹ درصدی را نسبت به هفته قبل که قیمت آن ۴۹ هزار و ۹۴۰ تومان به ازای هر کیلوگرم بود، تجربه کرد..

Share

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.