اراک , خیابان دکتر حسابی
ساختمان دکتر حسابی , واحد 6
09010902193
08632216779
support@alummarket.com
sales@alummarket.com

رنگ پودری الکترواستاتیک

رنگ پودری یک عملیات سطحی آلومینیوم و به طور کلی برای فلزات است که به دلیل مزایای آن در مقایسه با رنگ‌های مایع سنتی به طور گسترده استفاده می‌شود. همچنین رنگ الکترواستاتیک را می توان به راحتی در چند لایه اعمال کرد تا مقاومت آن در برابر خط و خش، محو شدن افزایش یابد. رنگ پودری الکترواستاتیک مستلزم اعمال یک پودر خشک بر روی یک بستر و سپس پخت آن با استفاده از حرارت است این پودر معمولاً از ترکیبی از رزین، رنگدانه و مواد افزودنی ساخته می‌شود و می‌تواند با استفاده از روش‌های مختلفی از جمله اسپری الکترواستاتیک استفاده شود. انتخاب محصولی با خدمات رنگ پودری الکترواستاتیکی که انتخاب می‌کنید یک روکش پودر سخت با کیفیت بالا تولید می‌کند که ماندگاری طولانی و مقرون به صرفه است.

رنگ الکترواستاتیک چه مزایایی دارد؟

رنگ الکترواستاتیک دارای مزایای بی شماری از جمله دوام، تنوع، سمیت کمتر و مقرون به صرفه بودن است.مقاومت بالا در برابر خوردگی دارد و دوستدار محیط زیست میباشد. رنگ پودری الکترواستاتیک  گزینه ای ایده آل برای کسانی است که به دنبال یک محلول پوششی بادوام و ماندگار هستند. آنها مقاومت استثنایی در برابر ضربه، سایش و خوردگی دارند و برای استفاده در محیط های سخت مانند محیط های دریایی یا صنعتی مناسب هستند. علاوه بر این، رنگ پودری  الکترواستاتیک در برابر مواد شیمیایی و اشعه ماوراء بنفش بسیار مقاوم است و برای استفاده در صنایع مختلف مانند خودروسازی، هوافضا و تولید تجهیزات پزشکی مناسب است. همچنین به دلیل عدم وجود حلال و انتشار VOC، تأثیر زیست محیطی کمی دارد. رنگ الکترواستاتیک یک گزینه پوشش همه کاره و قابل اعتماد است که عملکرد استثنایی و جذابیت زیبایی را ارائه می دهد.

رنگ پودری الکترواستاتیک در چه صنایعی مورد استفاده قرار میگیرد؟

به طور گسترده ای در صنایع خودروسازی، معماری، مبلمان، الکترونیک و تجهیزات صنعتی استفاده می شود. از خودروها گرفته تا سخت افزارهای روزمره، مشتریان امروزه از محصولاتی که می خرند کیفیت و دوام بالاتری را طلب می کنند. آنها انتظار دارند این محصولات عملکرد خوبی داشته باشند. آنها همچنین می‌خواهند که روکش خوب به نظر برسد و در برابر خوردگی برای مدت طولانی‌تری مقاومت کند انتخاب رنگ الکترواستاتیک بستگی به کاربرد خاص و ویژگی های مورد نظر مانند رنگ، براقیت، بافت و مقاومت در برابر مواد شیمیایی، نور UV و هوا دارد.

Share

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.