اراک , خیابان دکتر حسابی
ساختمان دکتر حسابی , واحد 6
09010902193
08632216779
support@alummarket.com
sales@alummarket.com

۱۳۵۰ تن شمش آلومینیومی معامله شد

روز یکشنبه ۲۰ تیر ماه، یک هزار و ۳۵۰ تن شمش آلومینیومی شرکت‌های ایرالکو، سالکو و المهدی مورد معامله قرار گرفت.
  • ۱۴۰۰/۰۴/۲۱   ۰۹:۱۹

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی «فلزات آنلاین»، همان‌طور که در نمودار ۱ آمده است،روز یکشنبه ۲۰ تیر ماه، دو هزار تن شمش آلومینیومی ۹۹٫۸ درصد یک هزار پوندی شرکت ایرالکو با میانگین قیمت ۵۷۶ هزار و ۶۴۲ ریال به ازای هر کیلوگرم عرضه شد که نسبت به آخرین روز معاملاتی (یکشنبه ۱۳ تیر ماه)، ۲٫۵ درصد رشد داشت.

شرکت صنایع آلومینیوم جنوب، دو هزار تن شمش آلومینیومی ۹۹٫۸۵ درصد یک هزار پوندی را با میانگین قیمت ۵۷۲ هزار و ۹۴۲ ریال به ازای هر کیلوگرم عرضه کرد که نسبت به روز معاملاتی قبل (یکشنبه ۱۳ تیر ماه)، ۲٫۵ درصد افزایش قیمت را تجربه کرد.

شرکت المهدی نیز ۶۰۰ تن شمش آلومینیومی ۹۹٫۵ درصد را با میانگین قیمت ۵۶۸ هزار و ۶۴۲ ریال به ازای هر کیلوگرم در بورس کالا عرضه کرد که نسبت به روز معاملاتی قبل (یکشنبه ۱۳ تیر ماه)، ۲٫۶ درصد رشد داشت.

شمش آلومینیومی ایرالکو 

طبق نمودار ۲، شرکت ایرالکو در روز ۲۰ تیر ماه، دو هزار تن شمش آلومینیومی ۹۹٫۸ درصد یک هزار پوندی را با قیمت ۵۷۶ هزار و ۶۴۲ ریال به ازای هر کیلوگرم در بورس کالا عرضه کرد که با تقاضای یک هزار و ۲۸۰ تنی روبه‌رو شد و یک هزار و ۲۰۰ تن از این محصول در تالار اصلی و ۶۰ تن دیگر نیز در مچینگ مورد معامله قرار گرفت.

شمش آلومینیومی المهدی

طبق نمودار ۳، شرکت آلومینیوم المهدی در روز ۲۰ تیر ماه، ۶۰۰ تن شمش آلومینیومی ۹۹٫۵ درصد را با قیمت ۵۶۸ هزار و ۶۴۲ ریال به ازای هر کیلوگرم در بورس کالا عرضه کرد که با ۵۰ تن تقاضا مواجه شد و ۲۵ تن از این محصول مورد معامله قرار گرفت.

همچنین این شرکت در روز یکشنبه ۲۰ تیر ماه، یک هزار و ۴۰۰ تن شمش آلومینیومی ۹۹٫۲۵ درصد یک هزار پوندی را با قیمت پایانی ۵۶۷ هزار و ۶۴۲ ریال به ازای هر کیلوگرم در تالار بورس کالا عرضه کرد که با تقاضای ۵۰ تنی مواجه شد و ۲۵ تن مورد معامله قرار گرفت.

شمش آلومینیومی سالکو

طبق نمودار ۴، شرکت صنایع آلومینیوم جنوب در روز ۲۰ تیر ماه، دو هزار تن شمش آلومینیومی ۹۹٫۸۵ درصد را با قیمت ۵۷۲ هزار و ۹۴۲ ریال به ازای هر کیلوگرم در تالار شیشه‌ای بورس عرضه کرد که با ۴۰ تن تقاضا مواجه شد و ۴۰ تن از این محصول در تالار صنعتی بورس کالا مورد معامله قرار گرفت

.

عدم معامله شمش آلومینیومی آلومینای ایران

روز یکشنبه ۲۰ تیر ماه، شرکت آلومینای ایران، ۴۰۰ تن شمش آلومینیومی ۹۹٫۷۵ درصد یک هزار پوندی را با قیمت میانگین ۵۷۲ هزار و ۳۴۲ ریال در تالار بورس عرضه کرد که تقاضایی نداشت و معامله نشد.

Share

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.