اراک , خیابان دکتر حسابی
ساختمان دکتر حسابی , واحد 6
09010902193
08632216779
support@alummarket.com
sales@alummarket.com

عملیات آنودایزینگ

آنودایزینگ یکی از بهترین راه ها برای محافظت از پروفیل های آلومینیوم در برابر خوردگی و ایجاد جلوه ای تزئینی و بصری به آنها است ، خواه یک قطعه کوچک باشد خواه یک پروفیل ۳متری و خواه یک پروفیل بلند۷ متری .

ما  در آلوم مارکت می توانیم آنودایزینگ را با رنگ طبیعی روشن ، نقره ای ، طلایی ، شامپاینی ، برنز روشن ، قهوه ای و سیاه انجام دهیم. تمام این رنگ ها هم به صورت مات و هم به صورت کاملا شفاف (پولیش شده) قابل انجام میباشد. همچنین پرداخت و پایان دادن به آستر بر روی پروفیل هایی را ارائه می دهیم که جلوه های بصری متفاوتی روی پروفیل ها می دهند.

اما آنودایزاسیون چگونه کار می کند؟

آنودایزینگ یک فرآیند ساده نیست. علاوه بر ماشین آلات ویژه ، به دانش خوبی در مورد شیمی ، الکتریسیته و تغییرات دما نیاز دارد. در این فرآیند قطعات آلومینیوم با یک قطب مثبت (آند) در یک حمام حاوی اسید سولفوریک رقیق متصل می شوند. فرآیند الکتروشیمیایی اکسیژن تولید می کند که مستقیماً با آلومینیوم ترکیب شده و اکسید آلومینیوم تولید می کند. رنگدانه ها و سایر مواد را می توان بلافاصله پس از آندایزینگ روی اکسید آلومینیوم تازه ایجاد شده اعمال کرد و در نتیجه رنگ آمیزی فلزی به خودی خود ایجاد کرد. در نتیجه فرآیند آب بندی ، که در آن منافذ لایه بسته بندی می شوند (عملیات سیلینگ)، سطح به یک لایه مهر و موم شده تبدیل می شود. این سطح نه تنها در برابر خوردگی مقاوم است ، بلکه تمیز باقی مانده و رنگ خود را حفظ می کند. همچنین بازیافت آلومینیوم پس از آنودایزینگ آسان است زیرا آلومینیوم توسط یک لایه فلزی محافظت می شود.ما در آلوم مارکت مشتاقانه منتظر هستیم تا حرفه ای ترین خدمات و بهترین نتایج را در زمینه عملیات آنودایزینگ  به شما ارائه دهیم.

 

دستگیره آلومینیومی y فرم

Share

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.