اراک , خیابان دکتر حسابی
ساختمان دکتر حسابی , واحد 6
09010902193
08632216779
support@alummarket.com
sales@alummarket.com

خمیر پولیش

خمیر پولیش

خمیر پولیش

خمیر پولیش آلوم مارکت برای شرکت ها و مشتریانی است که قصد دارند مقادیر زیادی از میله ها، لوله ها و پروفیل های آلومینویم را با یکپارچه سازی و صاف کننده سطح ، درخشندگی و کاهش نیاز به نیروی کار به دست آورند.

این خمیر پولیش برای قطعات آلومینیوم با سطوح وسیع مانند ورق ها ، پروفیل های آلومینیوم و درب ها و پنجره ها استفاده می شود. این خمیر پولیش در ماشین های پولیش اتوماتیک با فرایندهای خودکار یا به صورت دستی قابل استفاده می باشد. آلوم مارکت خمیر پولیش مناسب را برای هر سطح پایه و هر سطح آلومینیومی مورد نظر به مشتریان خود ارائه می دهد. مهم نیست که آیا تولید پروفیل آلومینیوم ناتمام است، دارای علائم پرتابی است یا با خط و خش پوشیده شده است ؛ خمیر پولیش ارائه شده در آلوم مارکت پروفیل و سطح آلومینیوم شما را براق براق می کند. ما کیفیت بالای سطح ، امنیت و افزایش سرعت فرایند را در تمام موارد کاربردی برای شما تضمین می کنیم. کافیست برای دریافت نمونه خمیر پولیش یا سفارش آن از قسمت ثبت سفارش سایت اقدام نموده یا با ما تماس بگیرید.

خمیر پولیش

برای خرید و یا دریافت هر گونه مشاوره در مورد خمیر پولیش  میتوانید از طریق ثبت سفارش در سایت و یا تماس تلفنی با دفتر مرکزی آلوم مارکت با ما در ارتباط باشید .

Share

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.