اراک , خیابان دکتر حسابی
ساختمان دکتر حسابی , واحد 6
09010902193
08632216779
support@alummarket.com
sales@alummarket.com

قیمت سفاله آلومینیوم خشک ۵٫۵ درصد رشد هفتگی را تجربه کرد

بررسی بازار ضایعات آلومینیومی نشان می‌دهد، ضایعات سفاله آلومینیوم خشک طی یک هفته، با افزایش ۵٫۵ درصدی قیمت، بیشترین رشد قیمت را در میان سایر ضایعات به ثبت رساند.
  • ۱۴۰۰/۰۷/۱۰ ۱۱:۲۸

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی «فلزات آنلاین»،  به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی «فلزات آنلاین»، همان‌طور که در نمودار ۱ آمده است، ضایعات سفاله آلومینیوم خشک، بیشترین افزایش قیمت را در یک روز تجربه کرد؛ به این ترتیب که قیمت این نوع ضایعات پنج‌شنبه هشتم مهر ماه، با رشد ۰٫۷ درصدی نسبت به روز گذشته، از ۳۸ هزار و ۶۹۰ تومان به ازای هر کیلوگرم به ۳۸ هزار و ۹۷۰ تومان به ازای هر کیلوگرم رسید.

ضایعات پروفیل شاخه در روز پنج‌شنبه هشتم مهر ماه، دومین ضایعاتی است که در یک روز اخیر افزایش قیمت را تجربه کرد؛ به طوری که قیمت این نوع ضایعات، با رشد ۰٫۳ درصدی نسبت به روز معاملاتی گذشته، از ۵۵۰ هزار و ۸۷۰ تومان به ازای هر کیلوگرم به ۵۶ هزار و ۴۰ تومان به ازای هر کیلوگرم رسید.

ضایعات سفاله آلومینیوم نرم در روز هشتم مهر ماه، ۰٫۲ درصد افزایش قیمت را نسبت به روز معاملاتی قبل که قیمت آن ۳۰ هزار و ۹۱۰ تومان به ازای هر کیلوگرم بود تجربه کرد و به ۳۰ هزار و ۹۶۰ تومان رسید و در رده سوم افزایش قیمت روزانه قرار گرفت.

کاهش قیمت برخی ضایعات طی یک روز

طبق نمودار ۱، ضایعات قوطی رانی در روز هشتم مهر ماه سال جاری، بیشترین افت قیمت را نسبت به سایر ضایعات آلومینیومی طی یک روز اخیر تجربه کرد. به این ترتیب که قیمت آن، نسبت به روز معاملاتی گذشته ۱٫۵ درصد افت داشت و ۳۷ هزار و ۹۸۰ تومان به ازای هر کیلوگرم به ۳۷ هزار و ۴۱۰ تومان به ازای هر کیلوگرم کاهش یافت.

ضایعات آلومینیوم خشک نیز در روز پنج‌شنبه هشتم مهر ماه، با قیمت ۴۴ هزار و ۹۴۰ تومان به ازای هر کیلوگرم، افت یک درصدی را نسبت به روز معاملاتی  گذشته که قیمت آن ۴۵ هزار و ۳۹۰ تومان به ازای هر کیلوگرم بود، تجربه کرد.

ضایعات رادیات آلومینیوم در روز هشتم مهر ماه، ۰٫۹ درصد افت قیمت را نسبت به روز قبل که قیمت آن ۴۴ هزار و ۵۳۰ تومان به ازای هر کیلوگرم بود، تجربه کرد و به ۴۳ هزار و ۱۵۰ تومان رسید.

افزایش قیمت برخی ضایعات طی یک هفته اخیر

طبق نمودار ۲، در روز پنج‌شنبه هشتم مهر ماه، قیمت ضایعات سفاله آلومینیوم خشک نسبت به هفته گذشته، ۵٫۵ درصد رشد قیمت داشته و از ۳۶ هزار و ۹۳۰ تومان به ازای هر کیلوگرم به ۳۸ هزار و ۹۷۰ تومان به ازای هر کیلوگرم رسیده است.

همچنین ضایعات سفاله آلومینیوم نرم در روز هشتم مهر ماه، رشد قیمت ۴٫۶ درصدی را نسبت به هفته گذشته اول مهر ماه تجربه کرد و از ۲۹ هزار و ۵۹۰ تومان به ازای هر کیلوگرم به ۳۰ هزار و ۹۶۰ تومان به ازای هر کیلوگرم رسید و رده دوم افزایش قیمت هفتگی را به خود اختصاص داد.

قوطی رانی نیز با قیمت ۳۷ هزار و ۴۱۰ تومان به ازای هر کیلوگرم، رشد ۴٫۲ درصدی را نسبت به هفته قبل که قیمت آن ۳۵ هزار و ۹۰۰ تومان به ازای هر کیلوگرم بود، تجربه کرد و در رده سوم افزایش قیمت هفتگی قرار گرفت.

کاهش قیمت برخی ضایعات طی یک هفته اخیر

طبق نمودار ۲، در روز پنج‌شنبه هشتم مهر ماه، قیمت ضایعات زینک نسبت به هفته گذشته اول مهر ماه، ۲٫۷ درصد افت قیمت داشته و از ۶۵ هزار و ۶۰۰ تومان به ازای هر کیلوگرم به ۶۳ هزار و ۸۰۰ تومان به ازای هر کیلوگرم رسیده است.

Share

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.