اراک , خیابان دکتر حسابی
ساختمان دکتر حسابی , واحد 6
09010902193
08632216779
support@alummarket.com
sales@alummarket.com

۶۳۰۰ تن محصول آلومینیومی عرضه می‌شود

 امروز یکشنبه ۲۴ مرداد ماه، ۶ هزار تن شمش آلومینیومی شرکت‌های ایرالکو، المهدی، آلومینای ایران و همچنین ۳۰۰ تن بیلت آلومینیومی شرکت ایرالکو در رینگ صنعتی بورس عرضه  شد.
  • ۱۴۰۰/۰۵/۲۴ ۰۹:۳۰

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی «فلزات آنلاین»، امروز یکشنبه ۲۴ مرداد ماه، شرکت ایرالکو ۶۰۰ تن شمش آلومینیومی ۹۹٫۸ درصد یک هزار پوندی را با میانگین قیمت ۶۰۹ هزار و ۱۹۲ ریال عرضه کرد. حداقل عرضه این محصول ۴۰ تن تعیین شده که تا سه هزار تن نیز قابل افزایش بوده و حداقل خرید این محصول نیز ۲۰ تن اعلام شده است.

این شرکت همچنین ۱۰۰ تن بیلت آلومینیومی ۶۰۶۳-۷ را با قیمت ۶۵۱ هزار و ۱۹۴ ریال عرضه می‌کند. حداقل عرضه برای این محصول پنج تن در نظر گرفته شده که تا ۳۰۰ تن قابل افزایش خواهد بود. حداقل خرید نیز ۲۰ تن اعلام شده است.

شرکت آلومینای ایران، ۴۰۰ تن شمش آلومینیومی ۹۹٫۷۵ درصد یک هزار پوندی را با قیمت ۶۰۴ هزار و ۸۹۲ ریال عرضه کرد. حداقل عرضه این محصول ۴۰ تن بوده که تا یک هزار تن قابل افزایش بوده و حداقل خرید برای این محصول نیز ۲۵ تن عنوان شده است.

شرکت آلومینیوم المهدی روز یکشنبه ۲۴ مرداد ماه، ۵۰۰ تن شمش آلومینیومی ۹۹٫۵ درصد را با قیمت ۶۰۳ هزار و ۹۹۲ ریال عرضه کرد که حداقل عرضه این محصول ۴۰ تن است که با افزایش عرضه روبه‌رو نخواهد بود. حداقل خرید نیز ۲۵ تن معین شده است.

همچنین شرکت المهدی در این تاریخ، یک هزار و ۵۰۰ تن شمش آلومینیومی ۹۹٫۲۵ درصد یک هزار پوندی را نیز با میانگین قیمت ۶۰۳ هزار و ۶۹۲ ریال در رینگ صنعتی بورس عرضه کرد. حداقل عرضه این محصول ۴۰ تن تعیین شده است و افزایش عرضه نخواهد داشت. حداقل خرید ۲۵ تن تعیین شده است.

Share

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.