اراک , خیابان دکتر حسابی
ساختمان دکتر حسابی , واحد 6
09010902193
08632216779
support@alummarket.com
sales@alummarket.com

پنج هزار تن شمش آلومینیومی معامله شد

روز دوشنبه اول شهریور ماه، پنج هزار تن شمش آلومینیومی شرکت‌های ایرالکو، آلومینای ایران، سالکو و همچنین ۲۰۰ تن بیلت آلومینیومی شرکت ایرالکو در تالار صنعتی بورس کالای ایران مورد معامله قرار گرفت.
  • ۱۴۰۰/۰۶/۰۲ ۰۹:۵۵

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی «فلزات آنلاین»، همان‌طور که در نمودار ۱ آمده است، امروز دوشنبه اول شهریور ماه، دو هزار تن شمش آلومینیومی ۹۹٫۸ درصد یک هزار پوندی شرکت ایرالکو با میانگین قیمت ۶۱۵ هزار و ۶۲۳ ریال به ازای هر کیلوگرم عرضه شد که نسبت به آخرین روز معاملاتی (یکشنبه ۲۴ مرداد ماه)، ۱٫۱ درصد رشد داشت.

 

شرکت صنایع آلومینیوم جنوب، یک هزار و ۷۰۰ تن شمش آلومینیومی ۹۹٫۸ درصد دو هزار پوندی را با میانگین قیمت ۶۱۳ هزار و ۵۱۰ ریال به ازای هر کیلوگرم عرضه کرد که نسبت به روز معاملاتی قبل (یکشنبه ۱۷ مرداد ماه)، ۱٫۷ درصد افزایش قیمت را تجربه کرد.

شرکت آلومینای ایران نیز یک هزار و ۵۰۰ تن شمش آلومینیومی ۹۹٫۷۵ درصد را با میانگین قیمت ۶۱۱ هزار و ۹۳۷ ریال به ازای هر کیلوگرم در بورس کالا عرضه کرد که نسبت به روز معاملاتی قبل (یکشنبه ۲۴ مرداد ماه)، ۱٫۲ درصد رشد داشت.

شمش آلومینیومی ایرالکو 

طبق نمودار ۲، شرکت ایرالکو در روز اول شهریور ماه، دو هزار تن شمش آلومینیومی ۹۹٫۸ درصد یک هزار پوندی را با قیمت ۶۱۵ هزار و ۶۲۳ ریال به ازای هر کیلوگرم در بورس کالا عرضه کرد که با تقاضای دو هزار تنی روبه‌رو شد و همه این حجم مورد معامله قرار گرفت.

بیلت ایرالکو

همان‌طور که در نمودار ۳ آمده است، روز دوشنبه اول شهریور ماه، شرکت ایرالکو ۲۰۰ بیلت آلومینیومی ۶۰۶۳-۷ را به قیمت ۶۵۸ هزار و ۷۴ ریال به ازای هر کیلوگرم را در تالار بورس عرضه کرد که با ۲۰۰ تن تقاضا همراه بود و همه حجم عرضه شده این محصول معامله شد.

شمش آلومینیومی آلومینای ایران

همان‌طور که در نمودار ۴ آمده است، روز دوشنبه اول شهریور ماه، شرکت آلومینای ایران یک هزار تن شمش آلومینیومی ۹۹٫۷۵ درصد را به قیمت ۶۱۱ هزار و ۹۷۳ ریال به ازای هر کیلوگرم را در تالار بورس عرضه کرد که یک هزار و ۲۲۵ تن از این محصول با تقاضا همراه بود و یک هزار تن مورد معامله قرار گرفت.

شمش آلومینیومی سالکو

طبق نمودار ۵، شرکت صنایع آلومینیوم جنوب در روزاول شهریور ماه، یک هزار و ۷۰۰ تن شمش آلومینیومی ۹۹٫۸ درصد را با قیمت ۶۱۳ هزار و ۵۱۰ ریال به ازای هر کیلوگرم در بورس کالا عرضه کرد که با دو هزار و ۵۸۰ تن تقاضا مواجه شد و یک هزار و ۷۰۰ تن از این محصول مورد معامله قرار گرفت.

همچنین این شرکت در روز دوشنبه اول شهریور ماه، ۳۰۰ تن شمش آلومینیومی ۹۹٫۹ درصد یک هزار پوندی را با قیمت پایانی ۶۱۳ هزار و ۵۷۸ ریال به ازای هر کیلوگرم در تالار بورس کالا عرضه کرد که با تقاضای ۴۴۰ تنی مواجه شد و ۳۰۰ تن مورد معامله قرار گرفت.

Share

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.