اراک , خیابان دکتر حسابی
ساختمان دکتر حسابی , واحد 6
09010902193
08632216779
support@alummarket.com
sales@alummarket.com

۷۷۰۰ تن محصول آلومینیومی عرضه خواهد شد

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی «فلزات آنلاین»، فردا یکشنبه ۱۹ اردیبهشت ماه، شرکت ایرالکو ۶۰۰ تن شمش آلومینیومی ۹۹٫۸ درصد یک هزار پوندی را با میانگین قیمت ۵۷۳ هزار و ۹۶۳ ریال عرضه خواهد کرد. حداقل عرضه این محصول ۴۰ تن تعیین شده که تا دو هزار تن نیز قابل افزایش بوده و حداقل خرید این محصول نیز ۲۰ تن اعلام شده است.

این شرکت همچنین فردا ۱۹ اردیبهشت ماه، ۱۰۰ تن شمش آلومینیوم ۹۹.۸ درصد پنجاه پوند را با قیمت میانگین ۵۷۳ هزار و ۹۶۳ ریال عرضه می‌کند که حداقل عرضه برای این محصول پنج تن بوده و تا ۲۰۰ تن قابلیت افزایش عرضه دارد. حداقل خرید نیز ۲۰ تن تعیین شده است.

فردا ۱۹ اردیبهشت ماه، شرکت ایرالکو، ۲۰۰ تن بیلت آلومینیومی ۶۰۶۳-۷ را با قیمت ۶۱۳ هزار و ۴۹۹ ریال عرضه می‌کند. حداقل عرضه برای این محصول پنج تن در نظر گرفته شده که تا ۵۰۰ تن قابل افزایش خواهد بود. حداقل خرید نیز ۲۰ تن اعلام شده است.

شرکت آلومینای ایران، ۴۰۰ تن شمش آلومینیومی ۹۹٫۷۵ درصد یک هزار پوندی را با قیمت ۵۶۹ هزار و ۹۶۴ ریال عرضه خواهد کرد. حداقل عرضه این محصول ۴۰ تن بوده که تا یک هزار تن قابل افزایش بوده و حداقل خرید برای این محصول نیز ۲۵ تن عنوان شده است.

فردا یکشنبه ۱۹ اردیبهشت ماه ۱۴۰۰، شرکت آلومینیوم المهدی ۶۰۰ تن شمش آلومینیومی ۹۹٫۷ درصد هزار پوندی را با قیمت میانگین ۵۵۴ هزار ریال عرضه می‌کند. برای این محصول حداقل عرضه ۴۰ تن تعیین شده و تا دو هزار تن قابلیت افزایش حجم عرضه را در بر خواهد داشت. حداقل خرید این محصول نیز ۲۵ تن اعلام شده است.

شرکت صنایع آلومینیوم جنوب روز یکشنبه ۱۹ اردیبهشت ماه، ۶۰۰ تن شمش آلومینیومی ۹۹٫۸۵ درصد را با قیمت ۵۷۰ هزار و ۲۶۴ ریال عرضه خواهد کرد که حداقل عرضه این محصول ۴۰ تن بوده و تا دو هزار تن نیز قابل افزایش است. حداقل خرید نیز ۲۰ تن معین شده است.

Share

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.