اراک , خیابان دکتر حسابی
ساختمان دکتر حسابی , واحد 6
09010902193
08632216779
support@alummarket.com
sales@alummarket.com

۴۸۰ تن محصول آلومینیومی معامله شد

دیروز یکشنبه ۱۹ اردیبهشت ماه ۱۴۰۰، ۴۶۰ تن شمش آلومینیومی شرکت‌های ایرالکو، سالکو، آلومینای ایران و همچنین ۲۰ تن بیلت آلومینیومی شرکت ایرالکو در بورس کالا معامله شد.
به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی «فلزات آنلاین»، همان‌طور که در نمودار ۱ آمده است،دیروز یکشنبه ۱۹ اردیبهشت ماه، دو هزار تن شمش آلومینیومی ۹۹٫۸ درصد یک هزار پوندی شرکت ایرالکو با میانگین قیمت ۵۷۳ هزار و ۹۶۳ ریال به ازای هر کیلوگرم عرضه شد که نسبت به آخرین روز معاملاتی (یکشنبه ۱۲ اردیبهشت ماه)، ۰٫۸ درصد افت داشت.

شرکت آلومینای ایران، یک هزار تن شمش آلومینیومی ۹۹٫۸ درصد یک هزار پوندی را با میانگین قیمت ۵۶۹ هزار و ۹۶۴ ریال به ازای هر کیلوگرم عرضه کرد که نسبت به روز معاملاتی قبل (یکشنبه ۱۲ اردیبهشت ماه)، ۰٫۸ درصد افت قیمت داشت.

شرکت صنایع آلومینیوم جنوب نیز دو هزار تن شمش آلومینیومی ۹۹٫۷ درصد را با میانگین قیمت ۵۷۰ هزار و ۲۶۴ ریال به ازای هر کیلوگرم در بورس کالا عرضه کرد که نسبت به روز معاملاتی قبل (یکشنبه ۱۲ اردیبهشت ماه)، ۰٫۹ درصد افت قیمت را به همراه داشت.

شمش آلومینیومی ایرالکو

طبق نمودار ۲، شرکت ایرالکو در روز ۱۹ اردیبهشت ماه، دو هزار تن شمش آلومینیومی ۹۹٫۸ درصد یک هزار پوندی را با قیمت ۵۷۳ هزار و ۹۶۳ ریال به ازای هر کیلوگرم در بورس کالا عرضه کرد که با تقاضای ۳۲۰ تنی روبه‌رو شد که ۳۰ تن در بورس کالا مورد معامله قرار گرفت.

همچنین این شرکت در روز ۱۹ اردیبهشت ماه، ۲۰۰ تن شمش آلومینیومی ۹۹٫۵ درصد را با قیمت ۵۷۳ هزار و ۹۶۳ ریال به ازای هر کیلوگرم در تالار بورس عرضه کرد که با تقاضای ۶۰ تنی مواجه شد و۴۰ تن از این محصول معامله شد.

بیلت ایرالکو

همان‌طور که در نمودار ۳ آمده است، روز یکشنبه ۱۹ اردیبهشت ماه، شرکت ایرالکو ۵۰۰ تن بیلت آلومینیومی ۶۰۶۳-۷ را به قیمت ۶۱۳ هزار و ۴۹۹ ریال به ازای هر کیلوگرم را در تالار بورس عرضه کرد که با ۲۰ تن تقاضا همراه بود و همه این محصول معامله شد.

Share

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.