اراک , خیابان دکتر حسابی
ساختمان دکتر حسابی , واحد 6
09010902193
08632216779
support@alummarket.com
sales@alummarket.com

صنایع برق و الکترونیک

الومینیوم برق

برق و الکترونیک

پروفیل های آلومینیوم اکسترود شده در بسیاری از لوازم الکتریکی و الکترونیکی استفاده می شود. با توجه به خواص الکتریکی و هدایت حرارتی منحصر به فرد و اینکه آلومینیوم بر خلاف آهن سفت و سبک است ، در برابر خوردگی مقاوم است  و زنگ زدگی ندارد ، پروفیل آلومینیوم در بسیاری از صنایع کاربرد ویژه و مهمی پیدا کرده است.

ما در ارائه پروفیل آلومینیوم الکترونیکی به مشتریان  مشغولیم. آلوم مارکت طیف گسترده ای از پروفیل را برای صنایع برق و الکترونیک طراحی می کند و آنها را تولید می نماید . استانداردهای با کیفیت بالا از لحاظ مواد اولیه  و فن آوری باعث می شود تا  رضایت مشتری به طور کامل جلب شود. این محصولات در ابعاد و شکل های مختلف موجود می باشند تا بتوانند تمام نیازهای مشتریان ما را برآورده سازند.

برق و الکترونیک
در آلوم مارکت ما با بهترین کارکنان، فرایندها و ماشین آلات، رعایت تلورانس های مورد نظر مشتری و کیفیت پایدار حتی پیچیده ترین پروفیل های آلومینیومی در صنعت برق و الکترونیک را تولید می کنیم.

این که شما نیاز به چه نوع پروفیل با چه ابعادی و در چه زمینه ای دارید ، تیم تولید ما می تواند به شما در صرفه جویی در وقت و پول کمک کند. از طراحی تا تولید ، پشتیبانی از تولیدات ، ماشینکاری ، مونتاژ، بسته بندی و راه حل های زنجیره تامین، ما تلاش می کنیم تا به مشتریان خود بهبود روند را ارائه نمائیم. از جمله :

طراحی دقیق برای رسیدن به شرایط مطلوب هزینه و عملکرد
بهترین آلیاژ و خواص برای محصول مشتری با رعایت تمام نیازها
بیشترین تکنیک ها برای تولید مقرون به صرفه و رعایت الزامات محصول
کاهش هزینه ها با ارائه کمک های طراحی، ساخت و تولید

 

تولید هیت سینک

 

برای خرید و یا دریافت هر گونه مشاوره در مورد پروفیل های برق و الکترونیک میتوانید از طریق ثبت سفارش در سایت و یا تماس تلفنی با دفتر مرکزی آلوم مارکت با ما در ارتباط باشید .

Share

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.