اراک , خیابان دکتر حسابی
ساختمان دکتر حسابی , واحد 6
09010902193
08632216779
support@alummarket.com
sales@alummarket.com

معامله ۲۸۰۰ تنی شمش و بیلت آلومینیومی

روز یکشنبه ۱۴ شهریور ماه، دو هزار و ۵۰۰ تن شمش آلومینیومی شرکت‌های ایرالکو، آلومینای ایران و همچنین ۳۰ تن بیلت آلومینیومی شرکت ایرالکو در تالار صنعتی بورس کالای ایران مورد معامله قرار گرفت.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی «فلزات آنلاین»، همان‌طور که در نمودار ۱ آمده است، روز یکشنبه ۱۴ شهریور ماه، یک هزار و ۶۰۰ تن شمش آلومینیومی ۹۹٫۸ درصد یک هزار پوندی شرکت ایرالکو با میانگین قیمت ۶۵۲ هزار و ۷۹۷ ریال به ازای هر کیلوگرم عرضه شد که نسبت به آخرین روز معاملاتی (یکشنبه هفتم شهریور ماه)، ۳٫۱ درصد رشد داشت.

شرکت آلومینای ایران نیز یک هزار تن شمش آلومینیومی ۹۹٫۷ درصد را با میانگین قیمت ۶۴۵ هزار و ۲۷۵ ریال به ازای هر کیلوگرم در بورس کالا عرضه کرد که نسبت به روز معاملاتی قبل (یکشنبه هفتم شهریور ماه)، ۲٫۶ درصد رشد داشت.

شمش آلومینیومی ایرالکو 

طبق نمودار ۲، شرکت ایرالکو در روز ۱۴ شهریور ماه، یک هزار و ۶۰۰ تن شمش آلومینیومی ۹۹٫۸ درصد یک هزار پوندی را با قیمت ۶۵۲ هزار و ۷۹۷ ریال به ازای هر کیلوگرم در بورس کالا عرضه کرد که با تقاضای سه هزار و ۳۶۰ تنی روبه‌رو شد و یک هزار و ۶۰۰ تن از این حجم مورد معامله قرار گرفت.

همچنین این شرکت، ۴۰۰ تن شمش آلومینیومی ۹۹٫۵ کی هزار پوندی را با قیمت پایانی ۶۴۶ هزار و ۹۸۹ ریال به ازای هر کیلوگرم در بورس کالا عرضه کرد که ۹۰۰ تن تقاضا داشت و ۴۰۰ تن از این محصول معامله شد.

بیلت ایرالکو

همان‌طور که در نمودار ۳ آمده است، روز یکشنبه ۱۴ شهریور ماه، شرکت ایرالکو ۳۰۰ تن بیلت آلومینیومی ۶۰۶۳-۷ را به قیمت ۶۹۳ هزار و ۱۶۱ ریال به ازای هر کیلوگرم را در تالار بورس عرضه کرد که با ۴۲۰ تن تقاضا همراه بود و ۳۰۰ تن از این محصول معامله شد

.

شمش آلومینیومی آلومینای ایران

همان‌طور که در نمودار ۴ آمده است، روز یکشنبه ۱۴ شهریور ماه، شرکت آلومینای ایران ۵۰۰ تن شمش آلومینیومی ۹۹٫۷ درصد را به قیمت ۶۴۵ هزار و ۲۷۵ ریال به ازای هر کیلوگرم را در تالار بورس عرضه کرد که ۹۲۵ تن از این محصول با تقاضا همراه بود و ۵۰۰ تن از این محصول مورد معامله قرار گرفت.

Share

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.